lördagkväll

0kommentarer

God kväll på er!
Det här går bättre än väntat. Käkade soppa och yoghurt första dagen men andra dagen (igår) åt jag hamburgare och pomme. Och idag har jag ätit macka till frukost och sen potatisgratäng och fläskytterfilé till middag. Nu på kvällen har jag även käkat godis och förrut idag tuggade jag i mig lite chips.. Godiset går lite sämre beroende på hur segt det är och chipsen kan rivas lite men vad gör man inte för lite gott?
Tuggar förstårs bara på högersidan men så småningom kommer jag börja använda vänstern igen men det tar nog ett tag..

Verkar som att det här börjar gå mot en matblogg, märker ni det? Inte meningen men maten är ju en del av det så ni får stå ut med mitt bladder om mat.. Blablablablablabla blablablablablabla. Jag bara bladdrar på, kanske dags att sluta för nu börjar det spåra ur. Måste vänta i drygt en kvart så att jag kan skölja med hexidin innan jag kan hoppa i säng. Godnatt & Sovgott!

Kommentera

Publiceras ej