update

0kommentarer

Tanden i gommen är nu borta. Gör inte så ont men det är lite svullet. Framtänderna gör däremot ont! Jag har lite svårt för att bita av saker så förrut ikväll när jag åt chips, krossade jag dem så de blev små och stoppade in i sidan haha. Högersidan fick det bli eftersom att tanden satt mer åt vänster så det är lite obehagligare på den sidan. Det är dock lite svårt att borsta tändera eftersom att det gör ont men också för att jag har stygn där fram. Sex stycken räknade jag till. Det är själva ändarna som sitter där fram och vet ni vad? Det är inte så snyggt så jag får inte le så stort ;)

Jag har också upptäckt att jag har två "flärpar". En i gommen och en innanför framtänderna. Väldigt irriterande kan jag säga!
Nu ska jag gå och skölja med hexidin som gångerna innan.

Kommentera

Publiceras ej