fjärde april

0kommentarer

Hejsan Svejsan!
Idag var jag på besök igen tillsammans med mamma. Vi var bara där en snabbis och spände tandställningen.
Jag passade även på att fråga om operationen, när den beräknas gå till eftersom att vi här hemma haft lite undringar om det.
Jag fick som svar att jag nästa gång ska göra nya avtryck på tänderna och dessutom få sådana där gummisnoddar på sidorna och sen, efter det ska min tandläkare se om något behöver justeras osv. Hon sa att operationen förmodligen skulle ske efter sommaren någon gång. Något som är både bra och dåligt för min del.
Det braiga är att jag kan jobba hela sommaren och käna massa cash haha, och dessutom ha ett roligt sommarlov och det dåliga är att jag kommer missa skolan p.g.a operationen. Jag menar, jag kommer ju inte direkt orka med att gå i skolan om man säger så. Jag kommer ha så sjuuukt ont i käkarna. Usch!

Jaja, skönt att jag kommer få det gjort innan studenten i alla fall. Studenten är ju ändå en stor del av ens liv och en massa foton lär väl tas och då är det ju rätt bra om jag trivs med mig själv också.

Nästa besökstid är 30 maj så det är ett tag kvar, och innan det ska jag sätta in blå gummisnoddar också, men det får jag göra här hemma i norrköping som tur är.

Kommentera

Publiceras ej